lundi 19 février 2018

"Just Me" by Torsa

Hi Friends,

Today I am here at Cuts2luv blog with my February mood board inspiration !!

Bonjour les amis,

Je suis ici aujourd'hui sur le blog pour vous présenter mon inspiration du mois! 



We have beautiful challenge board this month :-

Nous avons un magnifique tableau de défi! 


I love Coffee so much , I have used coffee in my photo . Added lots of splashes and Heart badge also!!

Below are few close ups:-

J'aime tellement le café, j'ai utilisé une photo qui le met à l'honneur! J'ai ajouté plusieurs splash et un badge coeur aussi! 

Voici quelques gros plans: 






For this layout I have used 2 Crafty Chipboard  and 49 and market Paper and flowers and following Gorgeous badges from Cuts2luv !!





That's all for now !! See you soon !!
Hugs !!

C'est tout pour l'instant, à bientôt!
Bises!


1 commentaire:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!