lundi 7 août 2017

Dreamer

Hi everyone!

It's Mary here with you today sharing a layout I made for my August inspiration. 
I loved the flairs I used from the first time I saw them and they inspired me to create a sensational mystery layout full of flowers, shells along with these amazing flairs. 
I hope you enjoy it!

Bonjour à tous! 

C'est Mary ici avec vous aujourd'hui pour vous partager une page que j'ai fait inspirée du tableau d'Août. J'adore ces badges depuis la première fois que je les ai vus, ils m'ont inspirée à créer une page sensationnelle et mystérieuse avec plein de fleurs et de coquillages.
J'espère que vous allez l'aimer! 




Here are some close ups so you can see the details...

Voici quelques gros plans pour que vous puissiez voir les détails...







I used the two flairs from the ''Mermaid'' collection...





You can find them at the shop:
Thank you my friends for your time!

Merci pour votre temps mes amis! 

1 commentaire:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!